Egunean

Hitzaldiak
Albistearen argazkia
Gai bati buruz kantatzeko zilegitasuna

EHU-ko Udako Ikastaroetan bertsolaritzari eskainitako hitzaldiak sareratzen ari da, astero, bertsoa.eus. Ikusgai dago Maider Arregik eginiko hausnarketa, oholtzetan ez dauden kolektiboei buruz bertsolariek kantatzen dutenaz.

2024-07-22
Bat-bateko sariketak
Ligetx koplakari sariketa

Agorrilaren 11n Alozen izango da sariketa, 17:30etan. Aurrez, uztailaren 28an, Luis eta Madalena Ligetx koblakarien bizitzan oinarritu pastorala izango da Gamere-Zihigan; Beñat Larroryk idatzia da pastoral hau.

2024-07-22
Aisialdia
Larraulgo Bertso Udalekuetako bideoa ikusgai!

Uztailaren 8tik 14ra, Larraulgo aterpetxea AIREPORTU bihurtu dute 12-13 urteko 47 lagunek eta 10 hezitzaile-azafatok. Egonaldiko bideoa ikusgai dugu hementxe.

2024-07-17
Bertsopaper sariketak
Basarri sariaren sorta irabazlea, laguntasunaz

Aitor Bizkarrak jaso du 40. Basarri Saria, "Portuak eta Aingurak. Itsas-alegia laguntasunari" sortarekin.

Podcastak
«Bertsotan egin nahi nuenaren eta egiten nuenaren arteko tartea izugarria zen»

Odei Barroso da "Bertsolari bertsozale" podcasteko aste honetako protagonista. Bertsoak eta rapak elkar elikatzen dutela aitortzen du baina bakoitzak bere kode propioa duela onartuta. Berak rapean ikusten du batez ere bere burua eta horren hautua egin du azken aldian.

Formazioa
Bertsoak transkribatzeko ikastaroan parte hartu nahi?

Irailaren 12an izanen da bat-bateko bertsoak transkribatzeko ikastaroa, Iruñeko Nafarroako Bertsozale Elkartearen egoitzan, 18:00etatik 20:30era tartean. Izen-ematea zabalik dago.

Aisialdia
Hasi dira 202ko Bertso Udalekuak

26. edizioa dute Bertso Udalekuek eta uztaileko 4 txandatan 159 "begiratu" eta 34 begirale elkartuko dira.

2024-07-09
Zikloak
Bertso Astea da Zarautzen

Uztailaren 11tik 13ra bertsorik ez da faltako Zarauzko kaleetan, Motxian-Etxebeltz Bertsogunearen eskutik . Ostegunean bertso musikatuak, ostiralean bertso herri-kirolak eta desapiyua, eta larunbatean Txepelketa izango da tabernetan.

Bertsopaper sariketak
Basarri Saria Aitor Bizkarrarentzat

“Portuak eta aingurak: itsas-alegia laguntasunari” bertso sorta izan da saritua XL. edizioan. Sari banaketa ekitaldia Bertso Astearen baitan egingo da uztailaren 11n, bertso musikatuen saioaren ostean.

Bat-bateko sariketak
Nerea Ibarzabal txapeldun I. Zortziko Txiki Txapelketan

Zortziko txikiarekin gozatu eta esperimentatzeko bide berri bat zabaldu dute Amallon, Zortziko Txiki Txapelketarekin. Ibarzabalek jantzi du lehen edizioko txapela.

Udako Ikastaroak mamitsu

Bertsozale Elkarteak EHUko Udako Ikastaroetan eskaini du ‘Nondik eta zeri ari gatzaizkio bertsotan?’ formazioa eta 50 lagun elkartu dira.

EHUko Udako Ikastaroan bertsogintzaz, uztailaren 4ean eta 5ean, Donostian

"Nondik eta zeri ari gatzaizkio bertsotan?" ikastaroa Miramar Jauregian izango da. Hainbat hitzaldi eta mahai inguru bat eskainiko ditu.

2024-07-01