Egunean

Txapelketak
Albistearen argazkia
Larunbatean Bardoetako finala Garesen

Nafarroako taldekako txapelketaren bukaerako festa urriaren 26an da, Garesko Zamarain pilotalekuan, 17:30ean. Sarrerak salgai daude www.bertsosarrerak.eus atarian. Bortzirietako eta Baztango hiru talde ariko dira finalean: Baztanzopak, Hor GU eta Mutilatuak.

Emanaldi bereziak
Bertso saio espekulatiboak: literatura espekulatiboa eta bertsoa elkarrizketan

"Zirriborroak eta gero" liburuko fabulak ditu oinarri emanaldi berri honek. Uxue Alberdik eta Miren Amurizak proposatu zuten ideia eta Lankuk bideratu du. Lehen emanaldia urriaren 22an da, Bilbon.

Aitortzak
Kristina Mardaras omendu dute Bizkaiko Emakume Sortzaileen III. Topaketan

Urriaren 19an izan da Topaketa, Bilboko Euskalduna Jauregian. Goizean kulturari buruzko bi mahai inguru izan dira eta bazkalondoan Kristina Mardaras omendu dute. Egun osoko ekitaldia bideoz ikusgai dago bertan.

Lehiaketak
Arabako Bideo-kopla lehiaketa martxan da

Arabako 14 urtez azpikoek aurkeztu ditzakete euren koplak bideoz. Hiru-sei kopla jartzeko gaia hauxe da: zer dago ikusteko zure inguruan?

Elkarrizketak
"Ez dut uste babes handirik dagoenik gizartearen aldetik"

Marta Agirrezabala Lankuko ikuskizun berezien arduradunari eginiko elkarrizketa.

Feminismoa
Bizkaiko bertso munduko emakumeen* II Topaketa, Bilbon

Eguerdian ertso poteoa eta bertso bazkaria egin zuten eta 50 lagun elkartu ziren, giro ederrean. Argazki galeria ikusgai hemen.

Podcastak
"Emozio oso fuerteekin lotzen dut bertsoa"

Miren Amuriza entzungai Bertsoa.eus-en "Bertsolari bertsozale" podcastean.

Ikasmateriala
Bertso-eskoletarako material berria sortzen ari gara

Epe luzeko proiektua da, sortu ahala argitara ematen joango garena. Entzungai ditugu Iparraldeko bertsolariek jarritako sorta musikatuak.

Bat-bateko sariketak
Errexil saria Eneko Lazkozentzat

Maddi Sarasuarekin jardun zuen buruz burukoan. Txapela Jean Louis Eizmendi "Errexil II"ak jantzi zion.

Txapelketak
Gipuzkoan final-laurdenetako zerrenda osatuta

24 bertsolari sailkatu dira. Fase berriko saioak Eibarren, Errenterian, Azkoitian, Irunen eta Tolosan jokatuko dira.

Bertsopaper sariketak
Xenpelar Bertso Eskolaren bi sariketak martxan

Errenteriako udalak eta bertako bertso-eskolak, haurrei eta helduei zuzendutako sariketen deialdia egin dute. Gai librekoak dira biak ere. Lanak aurkezteko epea azaroaren 22ra artekoa da.

Podcastak
BTN - Onintza Enbeita, irauteaz

Argiako BTN podcastean gonbidatua Onintza Enbeita da; "irautea" da ordubeteko saio honen gaia.

2024-09-30