Bertsozale.eus | Bertsoa.eus | BDB | Bertsoikasgela Bertsozale Elkartea

Egunean

Albistearen argazkia
Luzia Goñi bertsolaria hil da

91 urterekin joan da ehunka bertso idatzien egilea, 2017an Julio Sotori txapela jantzi zion Aizaroztarra. Igande eguerdian eman du azken arnasa, justu Hitzetik Hortzera saioa bere ibilbideari omenaldia egitera zihoan une berean. Luziaren elkarrizketa hau izan dadila gure agurrik beroena.

2020-03-23
Bertso jarriak
Itxialdiari jarriak

Beñat Gaztelumendik etxetik abestutako sorta.

2020-03-23
Historiako emakume bertsolariak
Hitzetik Hortzeraren atal berezia, hemen ikusgai

Sei kapitulu laburretan, iraganeko emakume bertsolarien berri ezagutuko dugu, Bizenta Mogelengandik hasi eta Inaxi Etxaberenganaino.

2020-03-18
Web tematikoak
Etxeko txikiak jar ditzagun bertsotan!

Haurrei zuzendutako atari honetan adinarentzat egokiak diren plazako bertsoaldiak ikusi, bertso sortak abestu, pantailaz bertso jolasak egin zein bertsotan ikasteko fitxak ditugu eskura. Sartu eta goza dezagun!

2020-03-18
Bertso jarriak
Bertso berriak COVID-19ari jarriak

Maddi Ane Txoperenak gitarra lagun osatutako sorta, bizitzen ari garen egoerari. Bertso jarriek gizarteko gaien kronika egiteko zuten funtzio zaharrak zentzu osoa hartu du 2020an.

2020-03-17
Ikerketa
Bertso-eskolak eta hizkuntza identitateak ikertu ditu Miren Artetxek bere doktoretza tesian

"Ipar Euskal Herriko bertso-eskoletako gazteen hizkuntza ibilbideak: gazte identitateak, hizkuntza mudantzak eta legitimizazio prozesuak" izeneko lanarekin doktoretza eskuratu du Miren Artetxek. Ipar Euskal Herriko bertso-eskoletako behaketa lanarekin osatu du gazteen hizkuntza ibilbideei buruzko bere ikerlana.

2020-03-09
Sagardotegian, sukaldean zein soroan

Bertsoa plazan soilik ez, eguneroko bizitzako espazioetan topa zitekeenaren seinale dira Joxepa Inaxi Elizegi eta Plazida Otaño bertsolarien bat-bateko perla hauek, albotik ekindako ziriei errespuestan, umorez. Tartean, Txirritari emandako erantzuna ere bai. Hitzetik Hortzeraren atal berezian ikusgai.

2020-03-09
Egonaldiak
Bertso Udalekuetan izena emateko bigarren epealdia zabalik

Martxoaren 30era arte dugu aukera izena emateko. Lekuak daude Zugarramurdi, Uitzi, Orio eta Sopelako egonaldietan.

2020-03-05
Erreportaia
Bertso eskolak, gozamenaren elkargune

Berria-k mugimenduaren egoerari buruzko erreportaia osatu du, Oihana Iguaranek datuak eskainiz, Haritz Mujikak Bidaniako haurren taldea ezagutaraziz eta Iñaki Viñasprerekin Gasteizko helduen taldean barneratuz.

2020-03-05
Formazioa
Bizkaiko Txapelketan ariko diren bertsolarientzat

Igor Elortza eta Unai Iturriaga bertsolarien eskutik, formazio saio laburra antolatu du Bizkaiko Bertsozale Elkarteak. Saioa martxoaren 24an izango da, Durangon. Helburua, bertsolariei Txapelketa prestatzen laguntzeko tresnak ematea.

2020-03-04
Egonaldiak
Gipuzkoako gazteentzat izen-ematea zabalik

Apirilaren 3tik 4ra Lasturren izango da Gipuzkoako bertso-eskoletako gazteen egonaldia. Izena emateko epea martxoaren 18ra arte dago zabalik. Eskolarteko finala ere bertantxe ospatuko dute, bertso afari formatuan.

2020-03-02
Lore Jokoetako emakume irabazleak

XIX. mendean Lapurdiko 3 emakume bertsolarik plazaz plaza jarduten zuten: Maria Luixa Erdozio, Mariana Hargain eta Aña Etxegarai ziren, "Lore Jokoak" sariketak behin baino gehiagotan irabaziak. Ezagutu ditzagun Hitzetik Hortzeraren atal bereziaren eskutik.

2020-03-02